söndag 9 februari 2014

Polar'n Per sviker sina ideal!

Jag trodde aldrig det skulle hända, men sent in på lördag natt tycks jag förlorat alla mina ideal... Jag ska göra något så sjukt som att länka ett uppträdande från en av alla dessa fruktansvärda talangshower. Detta klipp kommer från America's Got Talent och mitt hemska försök till ursäkt är att ni kanske får möjligheten att uppleva nästa generations metalheads. Ain't that sweet, så säg...

Lova att inte berätta att detta finns på Spader Ess... Lova?

/Polar'n Per



Tre starka kort med America's Got Talent:
1. ehe!
2. jooonäää...
3. men... icke!

2 kommentarer:

  1. Du är ursäktad, det är ju en hit! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag vet inte vad som föll i mig, men visst är det thrash-humor ... "Zombie Skin" e grejjen hela dan!

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...